Logistikassistent – stillingen er besat

Logistikassistent til international koncern i det sydvestjyske.
Ved du noget om spedition, international landtransport og dokumenthåndtering – så er her en spændende mulighed.

Jobbet.
Som logistikassistent får du ansvaret for den samlede afvikling og koordination af rigtig mange transporter til en række geografiske områder – primært i Europa.

Dine konkrete arbejdsopgaver vil især omfatte:

  • Daglig kontakt med transportørerne.
  • Forskellige administrative opgaver i forbindelse med transportplanlægningen.
  • Udarbejdelse af plukkelister.
  • Udarbejdelse af fragtdokumenter.
  • Sørge for pakke- og kurérforsendelser.
  • Behandling af transportreklamationer.
  • Overførsel af toldoplysninger til Told & Skat.

Stillingen refererer til virksomhedens lagerchef.

Kvalifikationer
Du har min. 3 års erfaring med international transportafvikling – evt. fra speditionsbranchen og du har en relevant og ajourført uddannelse indenfor logistik og transport.
Du er generelt stærk på it og har erfaring med at arbejde i gængse ERP-systemer ligesom du er rutineret bruger af MS-Office pakken.
Du har kendskab til Told & Skats IT-platforme.
Du behersker dansk, engelsk og gerne tysk i skrift og tale.
På det personlige plan kan du nikke genkendende til at du trives i et hektisk miljø og evner stadig at holde hovedet koldt og bevare overblikket når der er stramme deadlines. Du arbejder struktureret og selvstændigt, samtidig med at du er en del af et team, der sammen får tingene til at lykkes.
Godt humør gør ikke noget.

Virksomheden.
Vor kunde er en større international koncern med fuld supply chain inkl. produktion beliggende centralt i det sydvestjyske.
Du får en vigtig koordinerende rolle med stor kontaktflade med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.
Selskabet hylder en uformel omgangstone og opererer med en flad organisation hvor man spiller hinanden gode.

Ansøgning
Vi tilstræber at besætte stillingen så hurtigt som muligt. Der er derfor ingen ansøgningsfrist, og vi tager løbende kandidater ind til samtale.
Stillingen vil derfor være opslået, indtil vi har fundet den rigtige kandidat.

Har du behov for yderligere information, er du velkommen til at kontakte headhunter Carsten Spanget, Keyselector, på +45 20997133.
Alle henvendelser behandles fortroligt, og dine data tilgår først virksomheden efter direkte aftale, ligesom vi naturligvis imødekommer kravene til fortrolig opbevaring af dine personlige oplysninger.

Du kan uploade din ansøgning og dit CV samt evt. bilag via knappen “Søg stilling”.

 

 

Søg stilling