Business Controller – stillingen er besat

Vi søger en skarp Business Controller til Etac – R82 i Horsens.

Har du mod på at medvirke til at udvikle en markedsledende, international virksomhed yderligere – så læs videre…

Etac-R82 er den del af den internationale Etac-gruppe, der beskæftiger sig med udvikling, produktion og markedsføring af en meget omfattende serie af kvalitetshjælpemidler til bevægelseshæmmede børn og unge.
I Etac-gruppen mener man, at alle skal være i stand til at leve et frit og uafhængigt liv og forfølge deres drømme uanset fysiske omstændigheder.
Etac – R82 oplever en markant vækst og styrker løbende sin organisation med kompetente medarbejdere. Læs mere på
www.etac.com

Jobbet

Som Business Controller hos Etac-R82 indgår du i virksomhedens økonomifunktion og med direkte reference til CFO får du en række selvstændige og tværorganisatoriske arbejdsopgaver ligesom du indgår i et stærkt team af kolleger hvor I spiller hinanden gode.
Dine konkrete opgaver vil især omfatte:

  • Ansvaret for at videreudvikle og implementere brugen af PowerBI i hele virksomheden.
  • Videreudvikle og optimere forretningsprocesser.
  • Styre forecast- og budgetproceduren.
  • Samle og validere månedsrapporteringen for forretningsområdet.
  • Fungere som samarbejdspartner for salg, salgsselskaber og fabrikker.
  • Udarbejde materiale til bestyrelsesmøder.
  • Deltage i og lede forskellige projektarbejder indenfor funktionsområdet.
  • Samarbejde med og støtte til dine kolleger i økonomiafdelingen.
  • Udarbejdelse af diverse ad hoc-analyser og sikkert en hel del andre spændende opgaver.

Du skal regne med mellem 20 og 30 rejsedage årligt.

Kvalifikationer

Du har sikkert en uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau. Det kunne være en cand.merc.aud., HD/R eller en cand.oecon.-baggrund. Det vil være en fordel hvis du har en formel uddannelse i projektledelse, BPR og/eller lean – dog ikke et krav.
Du har en praktisk og succesfuld erfaring fra en lignende stilling i en større international orienteret produktionsvirksomhed med udenlandske datterselskaber og distributører – måske i forlængelse af en revisorbaggrund.
Erfaringerne bør omfatte Business Development og/eller Sales Business Controlling og kan enten være samlet i virksomheder eller måske i et større konsulenthus.
Du bør nok have en ca. 5 års relevant praktisk erfaring efter endt uddannelse for at kunne slå til i funktionen.
Vi forventer at du har et funderet kendskab til gængse ERP-systemer.
Du er superbruger på Excel og PowerBI og avanceret bruger på resten af MS Officepakken (Word og PP)
Du behersker dansk på modersmålsniveau og engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.
På det personlige plan bør du kunne genkende dig selv i nedenstående:

  • Analytisk stærk med et godt overblik og gode prioriteringsevner
  • Datadrevet og interesseret i og god til at omsætte data/analyser til operationelle handlingsforslag.
  • Proaktiv og nysgerrig.
  • En god og balanceret personlig gennemslagskraft og robusthed.
  • Du tager ansvar for dine opgaver og leverer resultater til tiden.
  • En teamplayer, der også evner at arbejde selvstændigt.
  • Troværdig og tillidsvækkende med gode kommunikationsevner – også i interkulturel sammenhæng.

Virksomheden tilbyder

Du får et afvekslende og inspirerende job i en moderne, international og hastigt voksende virksomhed med betydelige jobmæssige udfordringer og tværorganisatorisk arbejde – ofte på tværs af landegrænser.
Du vil opleve at man har de bedst tænkelige arbejdsredskaber og du møder en flok dedikerede og dygtige kolleger i et uformelt og dynamisk miljø.
Du får således en god mulighed for en solid personlig og faglig udvikling i et spændende internationalt markedssegment.
Der er højt til loftet og betydelige frihedsgrader i jobbet baseret på gensidig tillid.

Ansøgning

Vi tilstræber at besætte stillingen så hurtigt som muligt. Der er derfor ingen ansøgningsfrist og vi tager løbende kandidater ind til samtale.
Stillingen vil derfor være opslået indtil vi har fundet den rigtige kandidat.

Har du behov for at høre mere om firma og job, er du velkommen til at kontakte partner Carsten Spanget, Keyselector, på +45 20997133.
Du er velkommen til at rekvirere en uddybende beskrivelse af virksomhed og opgaver via info@keyselector.dk
Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt og dine data tilgår først virksomheden efter direkte aftale – ligesom vi overholder kravene til fortrolig opbevaring og anvendelse af dine data.

Du kan søge stillingen ved at trykke på knappen ”Søg Stilling” og via den uploade din korte motiverede ansøgning og dit CV.
Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Søg stilling