HR-ansvarlig til TLS A/S

HR-ansvarlig til TLS A/S i Risskov.
Nyoprettet stilling.

Til vor kunde TLS A/S i Risskov søger vi en udviklingsorienteret HR-ansvarlig, der kan påtage sig at lede virksomhedens samlede HR-aktiviteter i Danmark.

TLS er med ca. 100 ansatte en kundeorienteret og fleksibel leverandør af komplekse transportløsninger til flere interessante kundegrupper – bl.a. kopimaskine-branchen samt flere private virksomheder og offentlige myndigheder.

Ansvarsområde og opgaver
Med base i Risskov vil du få det fulde HR-mæssige ansvar for TLS’s danske organisation.

De konkrete opgaver vil især omfatte:

  • Tiltrækning af kandidater til virksomhedens funktioner.
  • Rekruttering og udvælgelse af ledere, funktionærer og timelønnede.
  • Udviklings- og uddannelsesaktiviteter for funktionærer og timelønnede.
  • Sikring af at MUS gennemføres systematisk.
  • APV og trivselsundersøgelser.
  • GDPR-ansvar for hele virksomheden inkl. Sverige.
  • Fokus på nedbringelse af sygefravær.
  • Diverse personaleadministrative forhold .
  • Diverse supportfunktioner i forhold til ledelsen.

Stillingen referer direkte til direktionen.
Kvalifikationer og erfaring
Vi forventer at du har en relevant HR- eller lederuddannelse gerne på bachelorniveau. Dog er din praktiske erfaring vigtigere end din formelle uddannelse.
Det vil være en fordel hvis du kommer fra en lignende stilling i transport- eller logistikbranchen – det er dog ikke et krav.
Det er en forudsætning for at komme i betragtning, at du behersker og har personlig erfaring med den brede HR-palette gennem et par år i en mindre/mellemstor virksomhed med både funktionærer og timelønnede – redskabskassen skal være i orden til personligt at kunne gennemføre langt de fleste af aktiviteterne.
Der forudsættes solid viden omkring GDPR.
Du skal have lysten og evnen til at udfordre direktionen og ledelse for derigennem at medvirke til øget professionalisering og trivsel på alle niveauer i organisationen.
Du behersker dansk på modersmålsniveau og engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.
Du er en avanceret it-bruger.

Virksomheden
TLS’ primære kundesegment er den professionelle kopimaskine-branche med kunder som Canon, Ricoh, Sharp m.fl.
Blandt øvrige kunder er flere markante offentlige myndigheder og institutioner samt en lang række private virksomheder.
Man løser kunderne samlede logistikudfordringer: nedtagning af udstyr, rengøring og servicering/reparation af udstyret på egne værksteder, oplagring af udstyret på egne lagre, flytning til ny adresse og opsætning og idriftsætning af udstyret, herunder oplæring af de nye brugere – alt sammen inden for de ofte snævre tidsrammer.
Man råder over moderne og tidssvarende kontorfaciliteter samt 14000m2 velindrettede lagerhaller i Risskov, 4500 m2 i Hvidovre og ca. 2500 m2 i Sverige.
Kulturer, der er præget af medarbejdere med lang anciennitet, virker uformel, jordnær, venlig, ligefrem og med en saglig og direkte kommunikation. Dørene stå åbne og der er tale om en flad struktur hvor alle taler med alle.
For den rette kandidat er der således tale om en spændende stilling, der åbner særdeles gode muligheder for både en faglig og personlig udvikling.

Læs mere om virksomheden på www.tlsgroup.com

Ansøgning og yderligere information
Vi tilstræber at besætte stillingen så hurtigt som muligt. Der er derfor ingen ansøgningsfrist og vi tager løbende kandidater ind til samtale.
Stillingen vil derfor være opslået indtil vi har fundet den rigtige kandidat.

Har du behov for yderligere information er du velkommen til at kontakte headhunter Carsten Spanget, Keyselector, på +45 20997133.
Alle henvendelser behandles fortroligt og dine data tilgår først TLS efter direkte aftale ligesom vi naturligvis imødekommer kravene til fortrolig opbevaring af dine personlige oplysninger.

Du uploade din ansøgning og dit CV via knappen “Søg stilling”

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Søg stilling